Onsdag

Godmorgon .. eller kanske ska säga godförmiddag!
Jag har varit vaken sen klockan halv 8 eftersom min buss till tåget gick klockan 8 i morse. Mamma ville att jag skulle komma hem tidigt och älsklingen jobbar ändåså så hade inget att göra :)
Jag kom hem runt 10 och har precis käkat frukost med familjen !

Mina planer för idag är att försöka bli bättre. Fick typ feber i natt och har sovit hur dåligt som helst! Vaknat flera gånger av att jag har skit ont i halsen och frusit. Tur som jag hade var ju att min älskling låg bredvid mig så jag kunde få lite mer värme. 
Detta känns ju toppen att behöva bli sjuk nu , precis innan nyår ! Typiskt...

Men jag ska ut ändå, ovasett om jag har feber eller inte *blink* ;)

Så idag blir det att ligga hemma och gosa ner sig under täcket bara och ta det lugnt =)


Önska bara att min älskling kunde vara här också ..

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback