PISSVÄDER!

Jävla piss väder...:(

Vad är detta för väder alltså? Det spöregnar och är typ halv storm.. Usch! Jag vill ju ha sol och värme, inte sånt här skit väder.

Har iallafall tagit in hästarna, dom tyckte inte det var speciellt roligt att vara ute nu. Men vem gör det? Så dom fick komma in och få äta sin middag inne, och dom tyckte nog det var rätt skönt!

Jag kom precis hem, kämpade med att hålla kvar mitt paraply som som gärna ville flyga iväg. Men jag kom hem halv torr ;) haha. 
Nu väntar jag på maten. Är så himla hungrig! :)

Sen blir det att dra sig till stallet. Men det blir inte någon ridning om det ska vara sånt här väder :(


Usch.. :(

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback