J*vla internet f*n



Blir så trött på
mitt internet hemma! Det bara sluta fungera utan anledning.
Och det är därför jag inte kunnat uppdatera. Är de inte de ena så är det fan det andra.

Nåja jag sitter iallafall i skolan nu. Slutar om 1 timma, skööönt! Jag ska hem och fixa klart stallet och gå en liten promenad med min vovve. Sjukt fint väder ute, så måste passa på! :)
Har varit yr ända sen igår försmiddag. Gick och la mig vid två när jag kom hem från skolan sen sov jag till klockan halv 5. Sen klockan 7 gick jag och la mig igen och däckade vid 8 och sov till klockan 7 i morse och är fortfarande trött och är jätte yr .. Fattar inte vad de är med mig !

Får hoppas att internet funkar sen när jag kommer hem. Annars får la detta bli mitt första och sista inlägg för idag.
Men bloggar så fort jag har internet igen!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback