Snabb uppdatering

Mina inlägg börjar allt mer och mer bli färre. 
Men det är just för att jag inte har något internet hemma tyvärr !

Just nu sitter jag hemma hos min älskling. Han är på jobbet och jag är hemma och har sportlov. 
Men men , det är skönt. 
Jag ska snart packa ner mina sista saker och åka hem till mig igen. Men förhoppningsvis kommer baby hem till mig efter jobbet. Kan jag ha sån tur tro?- Får hoppas på de!

Helgen har varit väldigt bra. I fredags var jag och Jennifer på fest . Våran kompis fyllde 19 i söndags så han hade fest för att fira i fredags. Det var verkligen jätte trevligt och roligt !
I Lördags var jag och Niffe inte speciellt pigga utan vi låg och snarkade framför tvn hela dagen. Kände oss helt döda typ.
Och i söndags var vi på kalas hos min mormor som fyllde år, så vi blev bjudna på tårta. 

Niffe åkte hem i måndags och jag åkte hem till min älskling eftersom det var alla hjärtans dag!
Vi hade det jätte mysigt och baby fick en ros av mig , gulligt va ?
Sen låg vi bara och myste och gosade. Så det var en väldigt bra dag igår. 

Men nu måste jag fixa mig och packa de sista. 
Hoppas att vi snart får internet så jag kan börja blogga igen!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback