Färdig!

Nu har jag fixat och ringt alla mina telfonsamtal! *phuu Skönt att ha de gjort iallafall!
Och det gick jätte bra faktiskt!

Ett av samtalen var till bilskolan, så nu har jag äntligen bestämt mig för att ta mitt jäkla körkort och satsa allt vad jag har!
Det är ju egentligen bara en engångsgrej man gör här i livet(förhoppningsvis) men teorin är så jäkla tråkig!
Men som sagt, nu ska jag ge allt!

Den 4:e februari ska jag på ett möte, och det ska bli jätte roligt och spännande faktiskt!
Mer om de kommer komma när det börjar närma sig. Är faktiskt lite nervös redan nu! *ler*

Just nu har jag precis ätit frukost och ska snart gå upp och lägga mig en stund innan det är dags att plugga samhäll. Har ju prov imorgon som jag måste göra!
Men det kommer nog gå bra.


Men vi hörs sen igen (:

Visst är vi fina ;)! Jag och min bästa vän!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback