Spårlöst

Godväll bloggen!

Ska strax se på spårlöst som börjar nu klockan nio ! Känner mig inte alls bra, min mage spökar som fan, så ska gå och lägga mig nu..

Hoppas att jag mår bättre imorgon, orkar inte vara sjuk igen! Det är nog bara något konstigt jag lyckats få i mig nu på kvällskvisten. 
Imorgon blir det att gå upp tidigt , ska nämlingen börja kvart över 8 imorgon .. Suck och inte nog med de, jag ska börja med ett prov direkt på morgonen. Underbart, verkligen!

Nåja, saknar min pojk väldigt mycket. Önska han kunde vara här nu så vi kunde krypa ner tillsammans under täcket och bara mysa. 
Men vi får träffas i helgen. Förhoppningsvis kanske han kommer imorgon eller på torsdag! Får hoppas på de :)

Vi hörs imorgon!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback