Tjockis Elin

Sitter här i min ensamhet och äter chips.. usch ! Tur att jag ska börja träna snart!
Har iallafall min pojkvän och min bästis att snacka med på msn, och mitt älskade photoshop! :)

Min hosta verkar inte vilja ge med sig!
Mina lungor gör ont när jag andas och näsan rinner .. Jag vill inte vara sjuk! 
Ska ringa läkaren imorgon och titta så jag inte börjar få lunginflammation, lika bra att vara på den säkra sidan.

Kvällen börjar gå mot sitt slut och det är snart dags att gå och lägga sig. 
Krypa ner under täcket och prata med min älskling, sen somna till en film eller nått tv-program!

Min kväll brukar avslutas så, blir bäst så :)



Jag Pepsi bus , för nån dag sen :)



Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback