Onsdag

Som vanligt är det dålig uppdatering på morgonen, men jag hinner verkligen inte.
Jag måste vara världens segaste människa. Tyvärr håller min omgivning med om de .. Förstår inte riktigt de ;)


Sitter just nu i datasalen och har suttit här sen kvart över 8. Förutom att jag hade lunch vid 11.
Idag är en sån dag då vi har en och samma lektion hela dagen, nämlingen textkommunikation. Just nu håller vi på redigerar våran skoltidning vi gjorde innan jul. Men eftersom det blev så mycket fel fick vi ändra en del saker.

Idag efter skolan ska jag åka till tandläkarn.. whohoooo! Usch, hatar att vara hos tandläkaren. Har inte varit där på 2 år ungefär, så det är väl dags nu. Får hoppas att jag har fina tänder,så jag klarar mig !

Just nu vill jag bara att klockan ska bli runt 5, för då kommer min prins :)!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback