Dags att säga godnatt till denna onsdagen..

Så nu har jag gjort iordning mig för natten och gjort sista kissen med Athos(min hund). Och jag kan ju säga att det inte var speciellt varmt ute, stod och huttrade ute i mörkret. :( Så han fick slänga en kiss och snabbt in igen i värmen. 
Har även tvättat bort mitt smink och smörjt in mig med min favorit kräm. Jag får sån torr hud när jag har haft smink på mig och tvättar bort med tvål. Och den krämen mjukgör jätte bra+den är inte alls dyr:) Den rekomenderas att testas iallafall!


Gör så att huden blir len och fräsch efter avsmikning :)

Nu tänkte jag krypa ner i sängen. Det finns ju faktiskt en dag imorgon också.
Men som vanligt hörs vi imorgon igen, innan jag drar till skolan. Ska försöka slänga upp en dagens outfit då! Hoppas jag hinner det, jag är inte den snabbaste människan på morgonen ;) haha.

Godnatt :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback