Freeedag!

Gud vad dålig jag var igår.. uppdaterade knappast någonting.. Men som sagt det är min blogg och ni verkar älska den ändå ;)
Jag kom precis hem från skolan, hade prov sista timmen så fick sluta när man var klar. Så slutade redan vid 1 idag, as gött!
Provet gick sådär, hoppas på ett G iallafall :).

Veckorna går så sjukt fort nu alltså, jag menar, det är redan fredag igen? Man hinner inte ens blinka innan veckan är slut. Men jag gillar det. Det blir allt närmare studenten nu! :D




2 bilder från hur jag ser ut idag! :)

Nu ska jag ta mig en liten tupplur sen blir det promenad med hunden och sen kommer min brors tjej och så ska vi ut och ta en ridtur.
Senare ikväll blir det smörgåstårta och mys framför tvn :)

Hörs sen!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback