Pluggdag?

Godförmiddag kalasbollar!
Vilket härligt väder det är idag, och som de varit hela helgen. Så himla underbart, våren kanske snart är påväg. 
Man får hoppas på de iallafall, får njuta så länge de håller i sig.

Idag vaknade jag med världens magvärk, och det har gått upp och ner hela morgonen. Tänkte först gå till skolan iallafall, men när jag gick till bussen fick jag en sån krampattack igen så jag vände och gick hem igen. 
Orkar inte gå till skolan om jag ska få såna attacker hela tiden. Just nu känns de lite bättre, men de blir ju inte bättre heller eftersom jag har "dåliga" veckan med. Så det blir liksom +-0. 

Nåja nu när jag är hemma ska jag bara ta de lugnt och få lite viktiga saker gjorda. Tillexempel har jag en hel del skoluppgifter som jag ligger efter med, så det är ju en bra ide att börja med de. Tråkigt, men får skylla mig själv ..
Jag är en sån person som säger: Jag gör det sen. Men de "sen" kommer aldrig och tiden går och går och sen i sista stund har jag en hel drös med papper som jag ligger efter i. Så typiskt mig!

Men det är väl lika bra att sätta igång. Så hörs vi sen !


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback