Sjutton vad jag saknar att blogga!

Men jag är en sån person som fort tröttnar på saker och ting. Och just nu har jag trötnat så otroligt mycket på min blogg pga en enda sak: Min design! Jag har liksom inte ens en design. Känner inte för att skriva när jag verkligen känner och ser hur tråkig min blogg egentligen är..

Jag ska försöka fixa detta så snart som möjligt. Men just nu får de se ut såhär. För det finns inte på min världskarta att jag ska hinna med de. Har så sjukt mycket i skolan nu och tiden bara rusar iväg. 
Så bloggen får se ut såhär tills jag har tid eller att någon vänlig själ kan fixa en åt mig. Jag ska iallafall börja blogga igen. Wihoo!

Ska snart gå och lägga mig. Underbara måndag imorgon, dvs den fantastiske skolan väntar då.. Orkar inte! Men vad gör man, får bita i det sura äpplet och bara digga läget. 
Jag har iallafall varit duktig idag. Har fått ihop två läxor! Det känns faktiskt riktigt skönt. Håller på med min tredje nu, har inte så mycket kvar, men är så sjukt trött så får fortsätta imorgon. 

Så nu mina bloggläsare som trofast kikar in här , trots min dåliga uppdatering. Så ska jag nu ta tag i kragen IGEN. 

Hörs imorgon!


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback