Att vänta

Är nog det jobbigaste som finns, tiden går verkligen hur sakta som helst! Ibland när jag vill kan jag vara riktigt snabb! Idag var en sån dag , men idag var jag för snabb, var redan klar vid 4, hahah ;)

Jag vill bara att klockan ska blir kvart över 6 nu så jag kan åka till stan och möta upp min fina älskling och pussa på han :D
Både han och jag är där vid 7 , så vi har en timma på oss och hitta på något.. haha! 

Men vad finns det att göra på korsvägen+ att det regnar ? Haha

Det kommer nog inte bli så många mer inlägg idag, då jag måste spara på mitt batteri, men har jag batteri påvägen hem, så givetvis bloggar jag då :)



PUSS

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback