Torsdag

Godmorgon !
Jag har lovat mig en sak, att inte skaffa barn på vääääldigt länge! Visserligen vill jag inte ha barn nu, men jag blir liksom bara skit trött för att vakna mitt i natten utav valpen! haha ;) Tänk då en unge som vaknar tusen gånger per natt!

Hon väckte mig kvart i 7 i morse och ville gå ut och kissa, och då hade redan Kaj väckt mig vid 3 inatt, så jag kunde gå ner och lägga mig hos Freja, och då somna jag inte om förrän vid 4-tiden.. Haha! Underbart ;)
Tur för henne att hon är så förbannat söt ! Haha!

Idag har även jag och min älskling 2 år och 8 månader tillsammans! <3 Älskar dig Erik :)
Det ska "firas" med Tomas Ledin ;) Haha!
Klockan 9 ikväll ska vi till Rondo vid Liseberg och se han, det kommer vara vi + 50+are ! Haha! Men det ska bli sååå mysigt !

Kommer dock vara helt död imorgon, men eh, vi lever förfan bara 1 gång ;)!


Nu ska jag äta färdigt min frukost och sen ska jag gå ut med Freja en gång till!

Puss


image description
Kärlek <3

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback