Ännu en dag avklarad!

Hej godingar! :)

Ligger just nu i soffan på övervåningen i min rooosa ziperall och tycker allmänt synd om mig själv! Huvudet dunkar fortfarande och har gjort det konstant mer eller mindre hela dagen.. Och nu, pricken över i:et känns det som om jag håller på att få feber! TOPPEN.. Eller inte...:(

Hoppas hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon. För imorgon ska jag och mamma nämligen iväg en stund på förmiddagen, och då måste jag vara pigg eftersom det är jag som kör ;)

Så nu ska jag förflytta mig från soffan och den öppna spisen och gå in och lägga mig i sängen tillsammans med min lurvboll.
Så hörs vi mer imorgon, sötnosar! :)





Uppdate: Det är väl tur att min pojkvän är så uppmärksam på vad jag skriver att han märkt att jag skrivit fel på "dagens shopping" inlägg. Det ska givetvist stå lösnaglar inte lösögonfransar ! Haha. Men eftersom jag posta det med mobilen går det inte att ändra här på datorn, inte heller på mobilen.. Så aa, jag är inte helt korkad, bara trött och sjuk ;)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback