Dåligt samvete!

Usch vad dåligt samvete jag har för att jag inte bloggat ! :(
Ser att statistiken fortfarande är helt okej, och att ni faktiskt vill läsa vad jag gör varje dag! :O Så skärpning, Elin! :)

Jag har precis kommit hem från skolan och ska snart sätta mig med lite skolarbeten! Så jag kan njuta av helgen utan massa plugg sen! Och nästa vecka är det loov! :D

Har haft en underbar helg tillsammans med min pojkvän och min "syster" :) Vi har käkat massa onyttigheter och tittat prision break, MÅSTE KÖPA SÄSONG 2!! sjukt bra serie!
Men i lördags var jag och älsklingen på hockey, Frölunda-Tibrå och självklart van FRÖLUNDA !! :D:D 6-0 ;)


En bild på mig och mitt <3 när vi var på matchen :)!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback