Förklaring!

Jag vet att uppdateringen sugen getpung, men det är så mycket jag ska hinna med nu när mamma inte kan gå. Jag har liksom häcken full, så det är därför det blir väldigt mycket mobilbloggande, men det är ju bättre ään inget? Right? ;)

Så nu vet ni varför det kan bli lite dålig uppdatering ibland, men jag gör så gott jag kan ;)!

Idag har jag hållt igång sen klockan 8, utan någon sömn inatt. Har varit på sjukhuset med mamma, det hade blött igenom hennes bandage så hon var tvungen att byta det. Och nu har jag precis fixa i stallet. Ska snart klä på mig och gå ut med hundarna, sen ska jag till jobbet vid 4! Som ni hör, häcken full ;) haha!

Men det är ett heelt underbart väder ute, nästan lite vår. Om man  bortser ifrån snön! Ett riktigt kalasväder :)

Titta vilka mysiga bilder jag tog i morse !







Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback