Hur gott ?

Haha känner mig hemsk som precis sovit en timma av detta underbara väder som är utanför! Men jag kände det när jag kom hem att jag var tvungen, hade sån jäkla huvudvärk igen.. :(
Men nu känns det lite bättre och jag är piggare. Så ska snart upp och gå ut med Athos och sen bege mig till stallet och fixa där.

Innan jag gick och la mig hade jag och mamma köpt med oss Semlor hem, eftersom vi inte åt någon på Semledagen så åt vi en nu ;)
Och eftersom jag inte tycker om mandelmassa så tog jag med vanlijkräääm, mumma! Och varmchocklad till de, PERFEKT!



Yummii!
Ska även visa er lite senare vad jag fick med mig hem från Kinna! Lite småsaker bara :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback