Plugg plugg och åter plugg..

Sitter just nu i storarummet och försöker plugga och göra klart lite inlämningar som jag tyvärr ligger efter med! Det är tufft, men jag kämpar mig igenom det. Det kommer kännas skönt när det är klart :)

Var uppe i stallet förut och tog in mina hästar, det blev ju ett jäkla piss väder så dom trivs nog mer inne där det är torrt än ute där det är snöblandat..;) 
Ska upp dit lite senare och byta täcken och fixa lite med pållarna ! :)

Vad gör ni en sån här måndagskväll? :)

Eftersom jag lånat Kickis dator , har jag inte färska bilder här. Men hitta en bild på mig , från 2010. Saknar faktiskt mitt svarta hår.. :(
Men samtidigt trivs jag i mitt nuvarande hår ..

Vad tycker ni? :D

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback