Vet ni vad jag gör?

Jo jag sitter och pluggar! På våran 2 ½ dag.. Fattar ni eller, hur trist får man vara? Men som tur är skulle ändå pojken spela idag, så det gör inget :)
Våran dag har la inte varit speciellt händelserik, vi var inne i skene en snabbis förut och köpte söndagsgodis och sen fick vi en toastmaskin av min mormor och morfar i present, haha! Gulliga dom är ! :)
Men det är bra när vi ska flytta ;)

Annars har vi gjort så mycket, varit ute och promenerat och tittat på tv, HAHA! Men det är mysigt det med :)

Nu ska jag fortsätta plugga, så hörs vi lite senare!


En bild på mig som älsklingen tog förut idag :) Med min Canon eos 550 D !

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback