Dag 3

-
Mamma: Var ska jag börja? Världens bästa underbaraste mamma! Hon är min allra bästa vän, min klippa, mitt stöd, mitt allt om man kan säga så! :) Utan henne hade jag aldrig varit där jag är idag! Man kan prata med henne om precis allting, problem, lycka, kärlek,vänner, ja allt man vill prata om. Hon lyssnar alltid och ger mig alltid dom bästa råden! 

Jag älskar dig mamma<3

Pappa: Min pappa finns tyvärr inte, han är i himlen och vakar över mig istället. Saknar han som tusan ibland. Men han försvann från jorden när jag endast var 6 år gammal, så tyvärr, kommer jag inte ihåg han så mycket :(!

Älskar dig pappa, RIP! <3

Kaj: Är min låtsas pappa som jag är uppvuxen med. Han har varit en bra extra pappa :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback