Efter regn, kommer solsken.. Eller?


Är vad det är ute just nu! :( Jag hann precis ta in mina hästar innan himlen öppnade sig och det bara öste ner snöblandat regn.. Men som tur var blev jag hämtad utav min mammi, så slapp gå hem :)

Det är just såna här dagar man verkligen längtar till solen och värmen, jag längtar tillbaka till Teneriffa och jag säger det rätt ofta. Men Sverige har sånt himla tråkigt väder på vintrarna.. Kanske lika bra att flytta från Sverige? Nä men skämt , det är sjukt tråkigt väder nu, men så länge man är inomhus är det rätt mysigt ;)!







Visst ser det underbart ut ? :) Det här en av mina bästa minnen och jag upplevde dom tillsammans med min fina pojkvän<3

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback