Frulletime

Usch vad det är tråkigt väder ute.. Slask & blött och äckligt! :(
Det är nackdelen när det endast kommer lite snö, det smälter bort lika fort som det kom typ. Om det ska vara snö ska det vara iallafall täcka en bit ovanför marken, tycker jag då.
Men helst skippar jag snön helt, allt blir bara kaos endå!

Nu sitter jag iallafall och käkar frukost, blev en kopp te och två grova bröd, lite nyttigt iallafall ;)
Fick sällskap utav Kicki och Goa imorse också,så jag och Athos fick lite sällskap !

Nu ska jag käka färdigt och sen börja sätta fart, min buss in till stan går klockan 3. Men ska hinna fixa lite innan det och hinna blogga också! :)

PUSS

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback