HEJ MINA GOSINGAR!

Förlåtförlåtförlåt för denna usla uppdateringen :( Har inte haft tillgång till något internet och tyvärr så är det väldigt dåligt att blogg.se appen inte finns till folk som har Iphone 3GS :( har ju inte kunant mobilblogga heller !
Men ni är fortfarande trogna och följer min blogg :)!

Jag har haft en underbar lördag hemma hos Edit, en riktig tjejkväll :) Åt god mat, snackade tjejsaker, åt godis och myste framför gladiatorerna, en helt klar underbarkväll som måste göras om snart :)!

Nu är jag hemma hos min pojkvän , vi ska snart in till stan för att avsluta denna söndagen med bio, hur mysigt låter inte det på en skala :D? 
Vi ska se the girl with the dragon tattoo vi får hoppas att den är bra, vi ville egentligen se Hamilton, men det fanns inga platser :( 

Men nu ska vi fixa lite saker inann vi åker, men kommer nog mobilblogga under kvällen, har ju min älsklings telefon ;)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback