Hemma!

Äntligen hemma från skolan , har ni saknat mig ? ;)
Nej men skämt osidå, fyfan vad jag är trött nu, rent ut sagt, pisseblöt är jag också.. Det är ju tusan halv storm ute, och pisseregnar..! :(

Skolan idag gick iallafall bra, det var faktiskt skönt att komma tillbaka till verkligheten och det kommer bli skönt att ha något att göra på dagarna och få tillbaka sin rutin! ;)
Får se hur länge detta håller innan jag börjar skrika här på bloggen : AHH, nu ska jag till den *pip* skolan igen! haha ;)

Nu ska jag faktiskt gå och vila en stund, det är jag värd! Gick ju trots allt upp kvart över 6 idag :) Duktig chey!

Ursäkta min grovt dåliga cam! Ska köpa en ny snart! :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback