Måndag


Jag önskar verkligen att jag kunde säga godmorgon till mig själv, men jag har varit uppe sen klockan 8 imorse. Skulle nämlingen köra mamma till bussen och då passade jag även på att fixa stallet samtidigt.
Var så sjukt trött imorse, somnade om flera gånger FAST mamma väckte mig, haha ;) Men varken jag eller älskling kunde somna igår, så det blev rätt sent ..

Nu har ju han åkt hem och det är otroligt tomt :( men kvällen/natten var mysig. Blev kliad på ryggen och sen låg vi bara och myste och tog tillvara på våran sista natt ;) Nu kommer vi nog inte träffas förrän till helgen igen.
Vill inte vänta så länge..

Nu ska jag ta mig en kopp te och sen blir det dags för mig att börja plugga! Wiho, som jag längtat.. haha :(


Även lilla Athos har varit ute och kissat :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback