Tisdag-ny dag, nya möjligheter


Nu är jag vaken! Lyckades tillslut somna igår, men det var inte det lättaste. Låg och tittade på tv iallafall minst 1 timma efter jag stängt av datorn.. Aja nu är jag iallafall vaken och nya möjligheter väntar ;)

Får se vad dagen har att erbjuda idag! Ska iallafall börja dagen med att ta en powerwalk med min gosse och sen försöka äta en nyttig frukost. 
Sen blir det nog fix i stallet och en härlig dusch. Sen eventuellt åker jag ju till pojkvännen sen :)

Det är lite av dagens planer, men mer om det sen! Nu ska jag masa mig upp ur sängen och börja dagen ;)


Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Daniella

Hur mår du idag då? :)

2012-01-10 @ 10:30:15
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback