Vem är Elin Colsson?


Ja, vad ska man säga ;)

-Är som sagt en glad och sprallig tjej på 19 år. Bor i en liten by utanför Göteborg, men är uppvuxen i Göteborg upp till jag var 10 år, så snart har jag bott 50/50.

-Har ett stadigt förhållande sen över 2 år tillbaka, en pojkvän som jag älskar mest! 
-Min familj är något av det viktigaste jag vet, skulle aldrig klara mig utan min familj. Min mamma är min allra bästa vän och min bror är min förebild, har alltid varit och kommer alltid att vara.
-Är en riktig djurfamilj, har både hund,katt och häst, även sköldpadda och fiskar, haha ;) Är uppvuxen med Rottisar i hela mitt liv då mamma alltid haft minst en rottis. 
- Hatar djurplågeri, de är de värsta jag vet!
-Älskar mina vänner mest!
-När jag var liten hade jag en allvarlig sjukdom, leukemi(cancer)
-Min pappa är död..
-Mitt drömyrke är delfinskötare, enda sen jag var en liten knodd.
-Jag är beroende av te, dricker det varje morgon, middag, kväll, lunch!
-Har inget som helst tålamod, blir sur om det inte går tillräckligt fort.
-Är väldigt snäll!;)

Haha orkar inte skriva mer! Lite info om mig iallafall ;)


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback