1 april smäller det!

Då blir jag och min älskling sambos! Helt sjukt. Jag och min kärlek ska flytta ihop.
Aldrig mer somna ensam, aldrig mer vakna ensam, alltid vara tillsammans, kan ni fatta känslan? Den är helt obeskrivlig!
Efter lite mer än 2 ½ år ska vi äntligen få tillbringa varje liten sekund tillsammans :D!
Men självklart pirrar det i magen! Det är en stor förändring som ska hända nu, jag menar nu ska man laga mat, städa, tvätta, betala räkningar, ja helt enkelt ta hand om sig själv. UTAN mamma! Haha. 
Jag är faktiskt lite nervös, men det är ju som sagt en normal känsla. Men det kommer kännas konstigt att åka hem till OSS och inte hem till lilla mammsen!

Så nu vet ni också vad som händer om 13 dagar! Jag ska bli vuxen tillsammans med den jag älskar!

Och givetvis kommer ni få följa med mig och min älskling på våran stora resa !

Men nu är det stora problemet, vad ska man ha med sig ? hahah! ;)

Lilla jag ska bli vuxen nu! ;)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback