Godkväll!

Har ni en trevlig lördags kväll? ;)
Min lördags kväll har varit jätte mysig, tittat på Lets dance med familjen och Kicki! Har även, under pausen spelat Drawsomething och fått många härliga skratt :) Det är inte det lättaste att rita med touch, haha! Man har för stora och klumpiga fingrar, eller iallafall jag ;) Haha.
Skämt osidå..!

Har precis varit ute med min gosse tillsammans med Kicki och Goa. Vi gick en liten kvällspromenad och pratade! Kommer kännas konstigt att vi från och med söndag inte kommer kunna gå ut tillsammans.. :( Just nu bor vi max 500 meter ifrån varandra, nu kommer vi bo, 3 mil ifrån varandra.. Det kommer kännas mycket KONSTIGT .. !

Nåja..
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova. Är jätte trött just nu, men så fort jag lägger mig kommer jag säkerligen bli pigg eller inte kunna somna.. Så typiskt ;) Känner ni igen de ?

Men vi hörs imorgon igen, godingar!

PUSS

Förresten vem tror ni på i Let´s dance ?

Själv hoppas jag på :

Han var lätt bäst idag och jag ser gärna han i tvrutan i 9 veckor till och att han står som vinnare ;)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback