Hemma

Men ska inte sitta inne allt för länge, ska ut i det fina vädret och gå en liten promenad med hundarna! Man får passa på nu när solen äntligen lyser.

Hade en kort dag i skolan idag, sköönt :) Slutade redan vid 10 efter mötet med lären. Så det var riktigt härligt. 
Och nu har jag precis ätit en god frukost tillsammans med min mammi!

Känner mig glad idag, vet inte riktigt varför. Kanske för att just solen lyser och att man äntligen känner att det är vår. 
Och så ska jag ju rida min lilla polle ikväll också, tänkte hoppa lite ! Så det är nog därför också som jag är glad ! :)

Appropå glad, min gosse var helt överlycklig imorse! Den hunden har verkligen energi dygnet runt och är alltid med på noterna!
Se bara på denna videon här nedanför!

Mammas favoritgosse! <3


Detta är kl: halv 8 på morgonen !

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback