Imorgon väntar nya tag

Då mina fina läsare , har jag äntligen kommit in i duschen och luktar nu fräscht! Haha :)
Känns så skönt efteråt när man duschat och ska krypa ner i sängen, man blir så behagligt trött och oftast somnar man med en gång. Så det är toppen! 

Måste bara berätta, det känns vekligen som detta endast händer mig, men det är nog inte bara jag som råkat göra denna "tabben". 
Hade precis sköljt ut schampoot ur håret och skulle ta balsam. Börjar gnugga in det jag tror är balsam, men tänker: "Fan vad det löddrar mycket" Balsam brukar ju inte löddra så värst.
Tittar på flaskan och ser att jag har tagit dusch tvål istället för balsam.. Haha. Detta är så typiskt mig, så fick skölja ut allt igen och börja om på nytt.. Haha ;) 

Ja det ska ju hända alla någon gång, eller vad ?


Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen! Imorgon blir det att gå upp tidigt! 

Godnatt, finingar!



Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback