Sång i skogen

Godeftermiddag, eller något !
Har precis kommit hem ifrån stallet :) 
Ridit min lilla tjej och hon var verkligen perfekt idag, mjuk och fin!

Haha , måste bara berätta en sak , om folk möter mig ute i skogen måste dom tro jag är helt efterbliven. Eftersom jag är rädd för att möta på älgar, så brukar jag alltid sjunga för att skrämma bort dom och berätta att jag är påväg! haha, så random! 
Men är man rädd så är man ;)

Känner någon igen sig ? Det behöver ju inte vara att man rider 
utan om ni är ute på promenad i skogen ? :)

Här kommer lite kassa mobilbilder !






Nu blir det snart middag och min pojkvän har även kommit nu! Glad tjej :)

Puss

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback