1 april

Blogg.se har krånglat hela morgonen nästan så har inte kunnat uppdatera. Men nu funkar det förhoppningsvis och jag kan blogga :)

Idag är det första april och då är det faktiskt okej att luras ;) en så långe har ingen lyckats lura mig, men det förvånar mig inte om någon lyckas. För är verkligen jätte lättlurad. Tyvärr.. Så nu vet ni de, lura på ;) haha.

Nu är jag fruktansvärt hungrig. Hann inte äta frukost innan jag gick till skolan idag. Så min mage skriker för fullt nu. Tur att det är lunch nu och vilken tur att det är morotsoppa, som jag verkligen älskar... Eller inte! :(
Men det finns mackor som tur är !

Ikväll blir det utgång! :D

Vi hörs sen :)


Har ingen ny bild, men ni får nöja er med denna :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback