Lördag




Två bilder från igår! Ikväll blir de en liten bildbomb..

Förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår. Tjejerna kom till mig runt 6 tiden och nästan direkt började vi fixa oss!
Allt bara blev fel när jag skulle sminka mig och fick säkert tvätta bort sminket tre gånger innan de fick bli som de blev. 
Jag kände mig verkligen inte snygg någonstans och var inte alls taggad när jag väl kom till krogen.  
Tråkigt när det blir så..
Vi stannade till krogen till halv 2, sen tog vi en donken runda och begav oss sedan hemmåt!
Och kan ju säga att det var väldigt gott att komma hem och lägga sig i sin säng, särskilt när man hade sin prins jämte sig :)

Just nu kom vi precis hem, vi har varit och solat. Var riktigt härligt faktiskt. Sen följde vi mamma när hon handla och som sagt så kom vi hem precis.
Nu ska vi ut med hundarna en långpromenad och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Men blir nog en kväll framför melodifestivalen med lite godis och chips .

Hör sen!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback