Torsdag kväll

Förlåt att jag inte uppdaterat! Och inget videoinlägg har jag hunnit göra heller.

Mitt projekt idag har varit att rensa min gaderob.. Herregud jag har nog kläder för hela Sverige. Fattar inte hur jag kan ha så mycket? 
Men hittade iallafall en del kläder som jag inte använt på ett bra tag, så det var ju rätt roligt faktiskt. Och det positiva är att jag faktiskt kan stänga min gaderob nu. Helt otroligt.

Nu är jag fruktansvärt trött och ska snart krypa ner i min underbara säng och försöka sova min skönhetsömn.
Men först ska jag skriva i min andra "blogg". Men den skriver jag för hand, och skriver verkligen ner allt som ploppar upp i mina tankar.

Imorgon blir det att åka ner till stan och träffa älsklingen. Vi ska först hem till han och käka tacos och senare ska vi på bio. 
Det ska faktiskt bli väldigt mysigt.
Men vi vet bara inte vilken tid vi ska gå på bion ännu, men det löser sig alltid. 

Men nu håller jag på att somna på tagentbordet, vi hörs imorgon!


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback