Elin is back ;)

Har haft en liten blogg paus då hela min tillvaro har varit KAOS
Så har inte haft orken att blogga eller överhuvud taget sitta vid datan.


Men nu är allt bra igen och livet leker, eller iallafall nästan.
Jag är otroligt kär och jag har seriöst världens bästa pojkvän!
Har varit hos honom hela helgen och de har nog varit den bästa helgen på väldigt länge, blev som nykär igen. UNDERBART!

Han sov även hos mig i natt och åkte hem imorse när han skulle till skolan, så har verkligen haft en superduper mysig helg!

Nu ska jag försöka återgå till mitt bloggande igen , och ska försöka lägga ut lite mer intressantare inlägg.
Får se vad som dyker upp här i bloggen ;)!

Men nu ska jag iallafall äta middag, håller på att svälta ihjäl ! haha

Puss!


Porr ..

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback