Godnatt eller något

Dålig uppdatering idag, men mitt huvud vill inte hänga med!

Sitter just nu i mitt rum helt nyduschad. Och gud va skööönt det var , stod och njöt i fulla drag ..!
Är bara så fruktansvärt trött, har somnat jätte sent dom två sista dagarna och har inte fått min skönhetssömn , som jag liksom behöver..
Så därför tänkte jag faktiskt gå och lägga mig nu, och försöka sova. Men ska se lite på Solsidan först.

Imorgon börjar jag kvart över 8!! Ja ni hörde helt rätt, fyfan.. Det är omänskligt att börja så tidigt, och jag hoppas verkligen jag orkar upp..
kanske bra att jag går och lägger mig nu..?

Men vi hörs imorgon!
Ska försöka uppdatera lite mer då!
Imorgon kommer även min älskling till mig =)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback