Längesen

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här!
Har ingen anledning till att inte ha skrivit något, utan det har bara inte blivit av!

Men kan iallafall säga att jag har haft en mycket bra helg!
I fredags var jag hemma med familjen och tittade på let´s dance och åt goda äggmackor och lite godis!
Och igår var jag hemma hos mina kusiner och det var verkligen jätte trevligt!
Det var inte igår jag träffade dom precis.. !
Så det var verkligen jätte roligt att får träffa dom igen :) 
Vi tog lite kort och sen tjöta vi mest och jag åt middag hemma hos dom! Vi hade verkligen jätte trevligt, eller jag hade de iallafall, får hoppas att dom känner likadant, haha! (:

Idag är det söndag, och det menas med att det är måndag imorgon och det börjar en ny vecka i skolan.. Suck
Är ensam hemma för tillfället..sköönt! Man behöver vara ensam ibland och idag känner jag verkligen att jag behöver vara ensam och försöka(!) rensa tankarna..

Ska försöka mig på att plugga lite också..


Mina söta kusiner!


<33 jag, Nathalie och Jennifer :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback