Minus 9 .. brrr

Godmorgon! :)

Vaknade med sprängande huvudvärk och yrsel och magont, så det blir ingen skola för mig idag.. 
Det blir att vara hemma och ta det lugnt och försöka sova bort smärtan jag har i kroppen!

Nu under dagen jag är hemma ska jag försöka fixa lite viktiga telefonsamtal som måste ringas. 
Gillar inte att ringa till folk jag inte känner, blir så nervös .. haha! 
Men det är saker som måste göras nu när jag är *vuxen* tyvärr. Men det ska nog inte bli några problem :)

Det har ju blivit kallare i natt också.. Från + grader till - 9 grader! Usch och fy och blä. Så det är ju svinkallt ute nu..
Och jag måste klä på mig och gå ut med athos innan jag kan krypa ner i sängen igen :(

Men har man djur så har man!
Vi hörs sen!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback