Omänskligt att gå upp klockan halv 7 på morgonen!

Klockan ringde vid halv 6 imorse, mindre roligt då man bara ville ligga kvar i sängen och kramas med min pojkvän som sov hos mig inatt!
Men han var tvungen att gå upp för att hinna med bussen till Göteborg och jag skulle egentligen gått upp samtidigt med somnade givetvist om. Så klockan halv 7 fick jag äntligen upp mig själv.

Nu sitter jag i skolan och har allmänt tråkigt. Osminkad och ofixad är jag de också. Orkar verkligen inte anstränga mig på morgonen! ( Iallafall inte när man börjar kvart över 8 på morgonen!)
Börjar känna mig lite krasslig, är jätte seg i kroppen och det känns som någon sticker tusen knivar i min stackars mage..
Så funderar på att åka hem snart och gå och lägga mig , så jag kanske känner mig bättre imorgon!

Bilden tagen från min iphone!
Mina två snyggingar!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback