Pluggat i över 1 timma!

Som rubriken säger, så har jag pluggat i över en timma nu! Är helt slut i huvudet men känner mig duktig.
Känns faktiskt som jag förstår lite iallafall , haha!

Jag mår fortfarande inte bra.. Fattar inte varför jag ska bli sjuk JUST nu! 
Får se om jag orkar gå till skolan imorgon eller om det blir till att vara hemma och försöka bli frisk!
Tanken är ju att jag ska orka gå på bio på fredag, med mina söta kusiner. Hoppas bara jag hinner bli frisk till de! :)
Men det ska jag bli!

Nu däremot ska jag krypa ner i min säng och försöka sova! Är nyduschad och fräsch också så de är toppen!
Imorgon funderar jag på att göra en hårinpackning. Har faktiskt bara testat de en gång innan för länge sen, men nu hitta jag en burk hemma . Så ska pröva de imorgon igen tänkte jag! :)


Såhär har de ungefär sett ut när jag pluggat!


Godnattpuss ! ;)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback