Hemma!

Nu är jag äntligen hemma :). Eller har varit hemma i ungefär en timma eller två. När jag kom hem fick jag världens överraskning. Min kompis från Göteborg som jag inte träffat på år och dar var hemma hos mig. Dom hade haft vägarna förbi. 
Så det var verkligen hur roligt som helst. Men hon o hennes bror var tvungna att åka rätt snabbt, men det var jätte roligt att träffa henne igen och snacka lite minnen!  :)

Fikade lite med mamma förut också, tog nämlingen med mig tre muffins hem från älsklingen, så mamma och Kaj skulle kunna få smaka på våra otroligt goda muffins vi gjorde ;).

Vad händer nu då? har inte så mycket att göra. Ska gå ut med min hund snart och sen gå in och duscha,känner mig inte alls fräsch :(. 
Men har man någon lust när man tittar ut genom fönstret och ser... SNÖ ?! Vad fan är det här ? 
Nu får det räcka med snön, det ska ju vara vår nu?

Här kommer iallafall lite bilder innan älskling skjutsade ner mig till stationen!




Haha;)


Såhär såg jag ut idag, men skippade kepan! ;)

Nu ska jag ut med Athos o Flingan i detta underbara väder!

Hörs sen :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback