Pluggat klart.. för idag

Herregud jag är helt slut i bollen nu. Har pluggat i över 2 och en halv timme(?!) så nu hoppas jag att någonting har fastnat i min lilla hjärna. Ska gå igenom allting igen innan jag ska sova och så ska jag plugga ungefär lika länge imorgon. 
Då måste de väl ändå bli ett godkänt på provet på fredag.. eller ? 
Nåja det återstår och ser på fredag :)

Rolig onsdagskväll va? ;)

Nu tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen och göra iordning mig för natten. Ska kika runt lite på olika sidor först och sen natti natti. 
Blir väl att ringa och säga godnatt till älskling också innan det är dags att sova. Får se om han har tid med att prata, om han kan lämna spelet i 5 minuter ;) haha

Men vi hörs innan jag går och lägger mig!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback