Ute på långridtur och övningskört

Äntligen hemma med lite lugn och ro! Har hållt igång hela eftermiddagen. 
Min brors tjej kom vid halv 4 ungefär sen satt vi och tjöta lite med mamma oså. Sen stack vi till stallet ungefär vid halv 5.
Sen tog vi en härlig ridtur, vi var nog borta i över en timma! :) Jätte mysigt, tjötade massor.  
När vi kom hem igen hade min bror kommit :) Så vi åkte ut och övningskörde lite och det gick verkligen toppen, känns verkligen som jag har körkort nu. Nu saknas bara kortet! ;)

Nu kom även min halv syster och hennes kille. Så snart blir det dags för smörgåstårta och mys med familjen. Jag är visserligen inte så jätte förtjust i smörgåstårta , men det kommer nog gå ner ändå! ;) haha.

Så nu tänkte jag vara lite social. Men uppdaterar nog mer sen!


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback