Fredag den 13!


Idag är jag verkligen mer död en levande än vad jag var igår. Idag kom jag knappt ur sängen .. :(
Men nu är jag iallafall uppe och har fixat till mig lite gran, ska ta bussen som går 7.25 så har fortfarande lite tid på mig!

Idag är det en kort dag, slutar redan 20 i 11, så det är skönt! Får bara hoppas att bussarna går som dom ska , så man inte behöver vänta en halv evighet :(!

Idag är det ju även fredag den 13:e , läskigt eller? 
Själv är det ett av mina lycko nummer faktiskt, för det var just en fredag den 13:e jag klarade min uppskrivning av körkortet ;)

Så jag hoppas att ni får en bra dag, och så hörs vi när jag kommer hem från skolan :)!



Puss :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback