Just say hello

Hej godingar , hur mår ni? :)
Har inte kunnat blogga så mycket som jag hade önskat, har varit lite problem, som är lite personliga. Har varit hos läkarn och fått insomnings tabletter och idag har jag varit hos läkaren för att ta blodprov och titta mina värden! Får reda på svaren om någon vecka :)

Har även fått en remiss till en psykolog! Äntligen det var på tiden, känner jag. Den kuratorn jag gick hos förut var bara skräp. Avbokade hela tiden och fick förhinder. Man var där en gång och sen träffades man inte på en månad igen? Det funkar inte, så slutade gå där och tog tag i det med egna händer! Så nu hoppas vi bara på att hon hör av sig snart, så jag kan få bukt med mina sömnproblem och deprissionen :)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback