Min lördag

Tänkte berätta lite om gårdagen! :)
Jobbade hela dagen igår, eller från 7-13 sen 16.30-21 , alltså en delad tur! Sen när jag kom hem hade min kille lite vänner här. Tanken var inte att jag skulle dricka, men det blev så ändå ;) 
Men dock däckade jag vid 2 tiden, för då var jag riktigt trött . haha !  Men det var faktiskt riktigt trevligt!

Idag är jag väldigt trött , och imorse när jag vakna var jag faktiskt lite bakis.. Haha! Men det har gått över till trötthet nu , har ätit en rejäl frukost och middag!
Dock orkade jag inte äta upp allt jag la upp till middag! haha ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig inför en ny vecka! Praktiken är ju slut nu, och imorgon blir det skola igen ! :)

 

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback