Nu mina vänner

Tänkte jag dejta kudden! Är helt sjukt trött nu, men nu är iallafall arbetet färdigt! Så sköönt! Nu kan man somna med gott samvete och veta att man slipper göra den imorgon innan jobbet! :D

Dock känner jag att jag börjar tappa rösten(?) och mitt huvud börjar kännas sådär tungt det kan göra vid förkylningar/infleunsan.. 
Men det jobbiga är att det aldrig bryter ut på mig. Utan jag har såna här dåliga dagar , sen mår jag bra och sen mår jag dåligt igen. 
Jag känner bara : UT MED SKITEN! Bättre att vara sjuk ett par dagar och sen vara frisk en längre period.. Right ?

Hoppas iallafall att jag känner mig piggare och fräschare imorgon!



Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback