Onsdag kväll

Hej mina godingar!
Har precis kommit hem ifrån stallet, har ridit min lilla pärla i paddocken och vi tränade både dressyr och hoppning. Hon gick verkligen som en klocka. 
Givetvis så glömde jag kameran hemma, så det blev inga bilder.. TYVÄRR :(!

Nu ska jag snart bänka mig framför tv:n och se på "halv 8 hos mig" det är faktiskt ett väldigt underhållande program, men man känner sig som en liten tant när man tittar på de ;) Men denna veckan är det faktiskt roligt, då det är ungdomar i min ålder som är med och tävlar! 

Sen ska jag hoppa in i duschen och plugga lite! :)


En gammal bild på mig och min pärla. Och jag vet att nosgrimman är sned!

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Vill bara säga att du har sjukt bra blogg har följt den ett tag nu och ville bara lämna min första kommentar :)

Skulle betyda hur mycket som helst om du gav min blogg en chans! :)

Ha en fortsatt bra dag! :)

2012-03-14 @ 20:26:39
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback